Thursday, April 11, 2013

Al Kisah Tersirat......

 
Bismillah...

ASSAN - mari semua, aku buat kenduri...datang rumah makan free... lauk beriani nie... dan korang wajib datang bw hadiah persmbahan...

ABU - kat mana wahai sdr Assan? Boleh beri alamat?

ASSAN - aku nak korang datang jer... seperti yg aku suruh... tapi aku tak leh bg alamat...! DATANG! HADIAH!

ABU - ok ok saya bwkan hadiah Lamborghini Diablo untuk tuan, tapi dimana rumahnya... mcmana nak dtg kalau tak tahu alamat...

ASSAN - bagus bagus hadiah tu walaupun model lama... ha.. ada pun hadiah... datang datang...

ABU - Mana alamatnya tuan?

ASSAN - aku pedulik hapa... aku peduli hadiah n korang datang arr... hahaaha!
HAKEEM - Tuan, saya pun nak datang... saya pun nak alamat tuan....
ASSAN - datang jer la... ha.. apa hadiah ko pulak?
HAKEEM - Hadiah saya berupa sebuah PC Gamer...
ASSAN - ko nie... bg hadiah dah bagus... bg la detailnya... macamana aku nak tahu apa yg ko beri tu kualitinya...
HAKEEM - HDD SATA 88 TB, 17 GB DDR8 RAM, AMD ABUHAKEEM 96.7 THZ, G-Force Ben-10 100GB Graphics Card... LED Smart 3D 169 inci Wide Screen... dan keyboard, mouse, joypad beli sendiri arr...
ASSAN - bagus! detal macamnie la yg aku suka... menjawab soalan... mesti datang tau... tak sabar nak tengok...
HAKEEM - tapi tuan, alamatnya?
ABU - ya tuan, dari tadi saya menunggu alamatnya.... mana?
ASSAN - err.... korang datang pagi tau..
ABU & HAKEEM - alamatnya?
ASSAN - ajak kawan-kawan sekali... sekampung pun aku berani layan arr...! ini aku ASSAN....
ABU - ok ok... tuan ASSAN memang hebat.... tapi alamatnya?
ASSAN - aku setakat org 100... eleh.. celah jari jer bg makan.... kalau 1000.. celah siku jer jer ...
HAKEEM - alamatnya?
 .... bla bla bla... sepanjang 16 km dialog nie.... beratus post....
 
tak akan abis....
Tuan-tuan dan puan=puan, carilah kesimpulan yg sesuai dihati... dan rasa-rasanya apa yg saya nak sampaikan yer...

HAmba Allah yg Hina dan Jahil...
AbuHakeem

2 comments:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111