Tuesday, July 20, 2010

Kesedaran Umat - Mari Kita Kaji Perancangan Dajjal

Hasbi Rabbi Jallallah...

Nie saya tolong promosikan... DVD THE ARRIVALS, PHASE 3 DAN SLAVERY BY CONSENT (3 set dvd) dengan harga RM20 sahaja. Ia dikeluarkan oleh Kumpulan HARI KIAMAT SUDAH HAMPIR - HKSH -. Saya percaya mereka tidak berniat untuk menjalankan perniagaan bersandarkan profit. Ini jalan dakwah mereka. Mari kita sama-sama berusaha.
Dulu saya pun ada jugak nak buat VCD the Arrivals untuk edaran percuma. tapi tak siap2 pasal ada yang takder subtitle... ada yg tak kuar suara... saya download dari Youtube dengan file .flv. bukan tak boleh nak buatkan subtitle.. tapi takut salah info lak.... yer la... saya nie lemah dalam bahasa inggeris. ;)

Pandangan peribadi saya - Ke-3 video dokumentari ini bagus dan mempunyai nilai bagi menyingkap kehidupan disebalik kehidupan yg kita nampak nyata. Namun, saya syorkan anda semua yang menonton dan akan menonton, supaya jgn mengambil 'bulat-bulat' semua info tersebut. Rajin2 la skit kita selak buku dan kitab, atau bertanya pada Ustaz or para pengkaji Teori Konspirasi berkenaan maklumat didalam video tersebut. Jangan jadikan ia sebagai satu rujukan utama.

Dan saya juga ingin berpesan untuk kita mengabaikan maklumat berkenaan Imam Mahdi yang digambarkan dengan gambar dari 12 imam-imam orang Syiah (dalam The Arrivals). Saya kurang selesa dengan maklumat tersebut (pandangan peribadi).

Video2 yang lain saya belum habis untuk pengesahan (The Phase 3) dan video The Slavery Consent langsung saya belum tengok. ;)
sebab sekarang nie youtube dah tak boleh nak save videonya... kalau ada sapa2 yang boleh bgtau macamana nak download video kat youtube bgtau la kat saya... dulu saya guna www.savevideodownload.com, kisstube, savetube... sekarang dah tak boleh la pulak....

ok di persembahkan kepada anda pergi la kat sini -----> KLIK KLIK

dan saya juga menyeru anda yang telah ada DVD nie, sebar2kan lah ia... benda yang baik kalau kita sebarkan merupakan satu saham yang amat bernilai... ilmu yang baik itu tidak akan mati selagi ia digunakan... dan selagi itulah kita mendapat rahmat sahamnya...

mana2 yang ada duit lebih tu, cetak la banyak2.... hantar kat masjid2, surau2... hantar kat warung.... pujuk toke warung tu bukakVideo tu ketika org ramai... dari ngeteh sambil tengok wrestling atau karaoke... baik diorang tengok Video nie...

hantar2 la kat sekolah / tempat anak2 yatim....

yer.. tolong yer... saya seorang tak mampu nak buat... InsyaAllah saya sinarkan di Batu Pahat... tempat lain, rakan2 tolong lah ya... :)

nie kalau sapa2 yg tak dpt masuk link tadi, saya bg sedikit maklumat dan cara nak beli dvd tu :

Objektif menonton The Arrivals: Menyedarkan anda secara drastik tentang Freemason, Kemunculan Dajal dan tipu daya sistem dunia yang sangat halus untuk dibaca oleh orang biasa. Siri ini mampu mengubah diri anda ke arah lebih positif secara mendadak

Objektif menonton Phase 3: Siri ini menjelaskan lagi hakikat Dajal yang kini sudah berada di fasa akhir kemunculannya. Siri ini lebih memberikan kefahaman kepada kita yang sudah menonton The Arrivals. Siri ini dibuat dengan kerjasama Syaikh Imran Hossein dengan bersumberkan sumber yang sahih dari Quran dan Sunnah

Objektif menonton Slavery By Consent: Siri ini mengupas dan membongkar penipuan sistem kapitalis dan sistem dunia dengan lebih teliti dan jelas. Pengetahuan di dalam siri ini membolehkan anda menjadi lebih hebat berbanding Ahli Politik dalam membaca percaturan dunia. Lebih hebat lagi anda akan mampu membaca propaganda ketenteraan dunia dengan lebih cekap dari Ahli Politik Dunia serta dapat membezakan kebohongan atau kebenaran setiap kali menonton TV atau mendengar berita dalam dan luar negara.

Kami tidak sedikit pun berhasrat untuk membuat bisnes besar melainkan untuk membantu pihak yang tidak ada kemudahan Internet agar tidak ketinggalan dalam visi kesedaran ini. Bagi mereka yang ada kemudahan bolehlah download siri ini dari banyak web torrent dan youtube.

Pakej kesedaran ini mengandungi (Hanya RM20 untuk 3 DVD + Percuma Pos Laju):

1) 51 episod (Full) siri The Arrivals dengan sarikata Bahasa Melayu. Ditukar ke Format AVI dan boleh dimainkan di PC sahaja

2) 20 episod (Full) siri Phase 3 dengan sarikata Bahasa Melayu. Ditukar ke Format DVD dan boleh dimainkan di PC atau DVD player.

3) 10 episod (Full )siri Slavery By Consent + bonus 2 episod pembongkaran helah wang kertas dengan sarikata Bahasa Melayu. Ditukar ke Format DVD dan boleh dimainkan di PC atau DVD player.


Langkah langkah pembelian:

1)Bank in RM 20 ke akaun bank bernama Muhammad Nasri Bin Azhar

MAYBANK No Akaun: 162 759 074 113

CIMB No Akaun: 0114 - 0079 252 - 52 - 6


2) SMS Nama, Alamat dan detail pada resit transaksi seperti Tarikh dan Waktu transaksi kepada Nombor Telefon 013-7014364 sejurus selepas membuat pembayaran.

Contoh format SMS:

Md Sulaiman Bin Endut,
No 113, Jln Puteri Bunian 5/80C, Taman Salafiah ,
47810 Petaling Jaya, Selangor.
Maybank/ CIMB
Tarikh: 6/7/2010 Masa: 3:43 PM
RM 20.

Kami akan menyemak dahulu wang masuk adakah sama dengan Tarikh dan Masa transaksi. Setelah sah kami akan menghantar DVD melalui Pos Laju. (Tarikh dan masa transaksi sangat penting untuk pengesahan).

3) Tunggu DVD sampai minimum 3 hari bekerja dan maksimum 5 hari bekerja.



Wassalam....

6 comments:

adisarwajagat said...

assalamualaiku...

cara nak download file youtube sama ada yg bersarikata maupun yg tdk bersarikata melayu... sila layari url berikut:

http://keepvid.com/

tampal url youtube tersebut d dlm kotak muaturun... dan filenye blh terus di convert... bergantung sama ada mpeg, avi atau pun flv...

wassalam

dr hamba yang fakir

"Tamra di Benua Terengganu"
"Persiapan dari Bumi Madinah"

Wa Beghembah said...

download guna IDM - Internet Download Manager, yang trial ade yang crack pon ade.. try yg ni..

http://www.ziddu.com/download/10896249/IDMV5.18-Patch.rar.html

>wa beghembah

AbuHakeem said...

Alhamdulillah...

terima kasih sdr2 sekalian...

jazakallah..

SPBT Kesuma said...

Salam.

Abuhakeem, guna plugin Video DownloadHelper untuk Mozilla Firefox.

Plugin tersebut akan mengesan sebarang video di sesuatu web dan beri pilhan untuk muat turun video dalam pelbagai saiz dan kualiti. Cuba di Youtube :-)

AbuHakeem said...

terima kasih en Sword

ia betul2 membantu. Alhamdulillah.

:)

*Mrsfarahzaki * said...

Assalamualaikum En Nasri. Saya Farah Sufiana telah membuat pembayaran untuk cd dvd dokumentari The Arrival. Bolehkah saya tahu bila dvd tersebut akan sampai? Berikut adalah bukti pembayaran.

Confirmation status
Amount: RM20.00 Status: Successful
Reference number: 1499169913
Transaction date: 04 May 2011
Transaction time: 01:04:18

To 3rd Party Account Number: 162759074113
Account Holder Name: MUHAMMAD NASRI BIN A
Effective date: Today